9. mina inspirationskällor

Varit i farten hela dagen så måndagens inlägg/dvar på fråga kommer fjuttiga 10 min. sent..menmen..även solen har fläckar. Idag har det varit vår i luften med strålande sol och 6 plus. Beslutet att dra på sig löparkläderna var inte så svårt. Samtidigt som jag var lite osäker över dagsformen. Trött i vader samt en gårdag med sjögång då jag i all ärlighet druckit alldeles för lite vatten i helgen i förhållande till ansträngning. Ni som känner mig vet ju att jag annars inte heller tar hem första pris i vattendrickande. Inte heller denna helg fick jag det priset. Skillnaden var dock att jag sprungit mer än jag brukar göra..om man räknar bort mina shoppingturer :)

Nåväl- jag tar passet för var det är tänkte jag och bestämde att det fick bli 4-5 km utifrån dagsform. Det blev 6 underbara kilometer!!! knät bråkade lite så nu ska jag byta skor..Får se om det hjälper..Är skumt. Inte tendens t sk "löparknä" om man ska gå utefter symptomen. Ont mitt på knäskålen..som om jag har brosk som slår mot varandra..måste fråga E. Nästa gång jag åker upp kanske hon kan behandla lite med lasern..Det blev ju bra då jag hade ont i hälsenan. 2 behandlingar och sedan var det problemet borta :)

Om man ska bortse från lilla "knäskavet" så fick jag äntligen inviga min tunna löparjacka från start fitness! KAN INTE BLI BÄTTRE!!

Oki..nu har jag visst hamnat på sidospår. Ska kanske återgå till rubriken. Mina inspirationskällor? Ja jag kan inte säga någon specifik person sådär,  eller jo, min mamma är en stark självständig kvinna som vet vad hon vill. Räds inte att säga vad hon tycker men är då även medveten att hon måste tåla att människor är lika gentemot henne..Sedan är jag imponerad av de människor som lyckats med att förändra livsstil totalt.. Oavsett om det gäller viktnedgång, sluta röka, bli av med ett beroende etc..strongt gjort, för en vana bryter man inte så lätt. Så länge som det tagit att ta till sig vanan- ja minst lika länge och lite till tar det att bli av med den. Så ha det i åtanke då ni vill ha en quick fix inför beach 2011.. Korta snabba förändringar lönar sig sällan...Livsstilsförändringar måste få ta tid. Både kropp och knopp måste hänga med. Annars kan det bli huur galet som helst!
Postat av: Jaha jaa

Alltid bra att ha bra inspirationskällor och kul med nya tränings kläder ju

 2011-03-15     00:26:44     http://www.nattstad.se/Jaha%20jaa
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss