8. Min favoritmat..

oj, och jag som tyckte förra frågan var knepig. Måste man välja en? Ja antagligen. Hur nu det ska gå till med en som älskar mat..Nope- omöjligt- kan inte välja en rätt. Dock älskar jag en fräsh och välsmakande ugnsstekt fisk. Inga krusiduller utan endast smaksatt med salt och citronpeppar. Till det gärna pressad potatis- tråkigt- tja..döm själva. Över lag så föredrar jag maträtter där jag kan se vad det är jag äter. En stekt köttbit ( då gärna vilt såsom älg eller ren) med rostade grönsaker är en annan favorit. Sushi en annan. Är dålig på pasta och ris- klarar mig bra utan det, dock väljer jag gärna potatis istället. Rostad/stekt är favoriten..

Ja detta vart ju en salig soppa, men summa summarum- älskar fisk och skaldjur, men uppskattar även en vällagad köttbit...rena fräsha råvaror...sen kan det ju slinka ner en pizza ibland också...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss