det tar sig...

Sist jag skrev så var det en trött person som satt bakom skärmen. Vad jag än gjorde så lyckades jag inte få den där extra energin- trots ett lyckat långpass och en träning som började få struktur. Idag är det annat. Efter en vecka i solen och en ännu mer strukturerad träning men framförallt bättre kost så är jag nu piggare än på länge.  Att jobbsituationen verkar lösa sig har säkert en påverkan- även om jag då kommer att sakna att kunna gå till gymmet i stort sett när som helst..menmen...Ett utav de sökta jobben ger ganska mycket flexibilitet. Dock med lugna perioder och mer intensiva perioder av jobb. De andra är vanliga svensson jobb..Inget fel i det. Dessa jobb möjliggör för en att kunna skapa rutiner och på så sätt tanka energi i vardagen..

Veckan som varit har dock bara innehållit 1 löppass men utöver det så har jag promenerat (pulsat i snömodd) 22 km totalt:) när solen lyser så släpper jag allt jag har för mig och rusar ut. I söndags fick vi även superunderhållning då stora delar av den sträcka vi gick längs vattnet/isen även var sträckan för de som deltog i vikingarännet...Kanske man ska testa långfärdsskridskor- såg underbart ut att glida fram i solsken och endast ngn minusgrad... Dock är min skridskoerfarenhet ganska klen så skulle nog enbart erbjuda omgivningen ett gott skratt. Vad skulle det tillföra mig? blåmärken :)

Denna vecka har börjat bra och träningsresultatet när veckan är slut torde visa på bra siffror. Har ytterligare 3 löppass inplanerade samt ytterligare 1 styrkepass. Sen så är det ju så att även solen har fläckar, men ska försöka "stick to the plan" - Motivationen är det inget fel på för vågen visade - 2,1 kg sedan förra vägningen som var för precis en vecka sen :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss