hoppa trampolin & bli smal..ehh???

jobbar ennu en natt och æven denna går i lugnets tecken så finns lite tid øver till att surfa runt på diverse sidor. Letar i førsta hand tips om løpning och hur man blir bettre på længre distanser. Något måste blivit galet på google søkmotor før då kom denna rubrik upp:

"Hoppa trampolin
Att träna med en trampolin tränar benmusklerna och fungerar som en snabbdetox för din kropp, då det dränerar lymfsystemet på gifter, berättar Lindsey Duncan"


hahahaa..det roligaste jag lest på lenge..då borde isf løpning och annan trening som involverar benmuskulaturen vara detoxande- eller?

Ja mycket finns att hitta på webben, vissa saker mer bra en andra. Sjelv så førlitar jag mig på mina vapendragare marathon.se med herr szalkai i spetsen samt siten funbeat som har många medlemmar med lång erferenhet vad geller trening och der kan jag få tips hur jag ska fortsetta utvecklas i min lopning...

En sak har jag reflekterat de senaste dagarna. Kommer inte ihåg vem som sa det men fick høra meningen "skador kommer då konditionen øverstiger styrkan"..Nu har jag førvisso inga skador tack och lov.MEN de senaste passen har jag upplevt som om andningen och pulsen håller sig jæmna och fina MEN benen orkar inte med. Jag tenderar att lettare "sjunka ned" och inta en stællning som en makaron..Inser ju givetvis att jag måste bettra på min bålstabilitet samt legga in løpspecifika styrkeøvningar. Detta fræmst før att jag framøver kommer att inføra mengdøkning och jag vill att hela kroppen skall følja med....

nehepp..ska kanske surfa vidare på webben just efter løpspecifika øvningar... 3, 5 h kvar...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss