time för långpass igen..och naturen är inte alltid vacker...

idag är det då time för långpass igen. Planen är att köra mellan 15-16 km. Blir dock även idag på löpband. Detta trots att jag hittat ett fint naturreservat att springa på. Why? Naturen måste väl vara finare än ett löpband. Jo absolut men tromsös natur består just nu av ilskna måsmammor som vaktar sina ungar och dessa måsar har hälsat på lite väl nära både mitt och andras huvuden för att jag ska känna mig trygg..Fast man kanske slår tidsrekord på milen med tanke på att man måste springa ifrån måsarna..Känns snart som om måsarna tar över och ändrar hela ekosystemet...kan man bli åtalad för att ha skjutit en mås eller får man medalj???

Nåja, de gör säkert  ngn nytta de med men inte iaf med att anfalla mig likt vildvittrorna..Så därför blir dagens pass som sagt på löpband. Dagen för övrigt började med frukost 06:00 och sedan morgonpromenad för att följa T till bussen..härligt att starta morgonen med en promenad :). Under dagen ska jag fundera ut en plan hur jag undviker den elaka måsen på gångstigen till jobbet. Dagen slutar med att moi går på nattjobb och förhoppningsvis inte blivit attackerad av den elaka måsen...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss