jaha..

..inte vart det något långpass idag heller..fick en vag panikkansla i eftermiddag innan jag skulle på jobb men insåg att det kanske finns en mening med att jag bara sover hela dagarna-jag kanske behøver sova....denna vecka kommer æven vara en tuff vecka vad galler jobb..eller ja alla veckor har varit tuffa men denna vecka går jag 6 natter..phew..så beslutade mig att denna vecka får bli som den blir...jag dør inte av 1 vecka med lite traning..eller hur?? førra veckan var ju ratt så tuff ur traningssynpunkt så kanske bra att ha en lågintensiv vecka??

Dock skulle det kannas skønt med iaf 1 långpass och ett kvalitetspass..men det får jag se hur det blir med det..på måndag er jag åter hemma i sverige och tillbaka till rutiner och ordning..før som sagt..jag er en van av ordning...
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

 2010-07-14     00:16:53     http://millahoman.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss