ennu en natt i tromsø..dock inte førkyld sådan..wii!!

idag kom jag hem redan kvart øver 8. Jobbade ute på avdelningen och då slutar man tidigare. Fick promenadsællskap hem i form av T som också jobbat natt. Væl hemma så kunde jag inte sova efter mitt marathon i sømn dygnet innan. Somnade kl halv 11 och vaknade pigg kl halv 3..Førkylningen kenndes bara litegrann..yess...jag och t gav oss ut på byn och slutade med en promenad på 1 timme uppe på tromsøs høyder...Vel hemma kennde jag av trøttheten men insåg att jag skulle bli en trøttare om jag gick och la mig. Børjade med operation koffeinintag och efter 3 stora koppar och lite mat så børjade jag kenna mig i fas lagom till det var time att dra på jobb..i natt har jag lite mer att gøra men jag kenner patienten så då blir det lettare att arbeta.

I morgon hoppas jag kunna køra ett styrkeprogram och evt springa 4 km..men det tar jag i morgon..annars hægrar det uteblivna långpasset på torsdag eller fredag :) tænk att man kan længta efter något så mkt...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss