en førkyld natt i tromsø...

sitter på nattvakt med en teppt nese och ventar på att timmarna ska gå. Fortsatt lungt.. Hade som sagt tenkt trena igår men riklig snuva styrde om mina planer. Idag har jag dock mindre snuva och planerar att kunna trena på tisdag..OM jag er frisk dvs...Blev iaf en powerwalk på 3,1 km idag till jobbet och pulsen blev aldrig anstrengd och andningen var normal hela tiden så lurar på om det er allergi och inte en førkylning..memen 2 dagar utan trening må jag vel klara av...I morgon ska vi ta en tur med fjellheisen om det er klart vaer. Blir en åktur upp och promenad ner...Annars då?? jomenserruatt..Børjar få hemlengtan till sol och verme och normala rutiner...menmen...money makes the world go round..
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss