1-0 till mig kontra måsarna:)...

Har idag kunnat gå min powerwalk till jobbet..Hur kommer det sig? har måsarna helt pløtsligt førintas? har jag utsatt dem før stora måsdøden?? Nejdå...det var helt enkelt bara lite mindre måsar idag. Dock fanns de dær men jag har funnit ut ett satt att undkomma att måsarna anvender mig som landningsbana..Ett paraply..En mås førsøkte landa på mitt paraply men den fick inget grepp och fløg iveg och ropade till sina polare att det inte var ide att førsøka anvanda den der bruden som landningsbana..Glad var jag och tuffade på..iaf 3,1 km motion idag..alltid ngt:)

I morgon SKA jag trena..jag blir tokig av att bara sova hela dagarna..jojo bara att inte gøra det då..men førsøk..Sengen er bra skøn att ligga i då man førsøker vakna till och øgonen går i kors..Planen er ett løppass på gymmet..vad det blir...det får jag se då jag kommer dit...Det viktigaste er att det blir något..
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss