vinterlandskap och halvmarathon...

sorry...vet att d är länge sen men har varit mkt som snurrat i huvudet och inte lönt att dra upp det här innan jag själv låtit poletten ramla ner :/

nåja kan iaf förtälja lite vad som hänt sedan sist. Hunnit avverka en resa till indien för att lära mig mer om global hälsa. Mkt intressant, samtidigt som det var tufft många gånger att se den missär som många hade. Vad mer?? jo har börjat min vandring mot examen som anestesisjuksköterska..hur det går får vi se. Beror delvis på KI och deras paragrafrytteri, men I keep u in touch..

Nu däremot till ngt mer intressant! This is the year...benämn det som 30 års kris men i år ska jag avverka vårruset, tjejmilen och halvmaran..Hur det går, tja...u never know..men du får definitivt inte veta om du inte följer mig på bloggen..ska försöka pränta ner min väg mot de där förbannade 21 km som ska avverkas i mitten på september..om inte annat så har ni gratisunderhållning :) så enjoy!
Postat av: Therese

Tjohoo! Jag ska följa dig och inspireras av dig!! Heja heja, du kommer klara detta galant, envis som du äääär! Looooove

 2010-02-09     15:27:46
Postat av: Karin

Härliga löparmål du har satt upp för 2010! Ska bli spännande att höra hur det går för dig med löparträningen. Jag är imponerad av att du har så höga målsättningar och jag är säker på att du kommer klara av dem!



Tack för förkylningstipset! Låter bra det där om att svettas ut förkylningen!



Kram Karin

 2010-02-13     10:00:18     http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: helena

karin..tack för peppen..men som sagt..såhär är jag:) talar innan jag tänker..och ja då får man stå sitt kast om det så är att springa halvmaran eller vad som helst annat:/

läste om din kur med ingefära och vitlök...hoppas den fungerade, även om d inte låter sådär särskilt gott...

 2010-02-13     20:31:48     http://lapponica.blogg.se/?tmp=131723
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss