skafferiinventering..

Jag är så sugen på ngt sött att jag blir galen.Har tittat igenom alla lådor och skåp i köket x flera..men icke...det närmaste sött jag hittade var honung och glykos...och vid närmare eftertanke så hoppar jag nog de alternativen. Jaja..bara att inse att man får vara utan och får ta en banan...frukt är också godis...HA vilken lögn! visst är det sött men jag vill höra den som på största allvar menar att en banan eller en clementin är lika gott som lindt choklad exempelvis...Nix, här funkar ingen banan för att dämpa sötsuget. Tänkte att jag ska försöka visualisera att jag äter en bit kladdkaka och då jag visualiserat klart så är godissuget borta..

Om godissuget fortfarande är kvar så får jag väl släpa på mig kläderna och gå och inhandla ngt sockerstinnt för att äta till skidskyttet som börjar om en stund...





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss