å hej å hå..

...vad långsamt det gå..Med vad tänker ni då? städningen. Nej den avverkade jag i all panik på rekordtid då jag helt plötsligt fick oväntat besök..Ibland bra med sådant. Nej jag syftar på löpningen idag..eller lunken kanske vi ska benämna den för att vara riktigt sanningsenlig. Skulle ju enligt program på fredag köra 15 min. låångsam löpning som skulle inledas och avslutas med promenad a 5 min . Dock var jag så rastlös idag att jag bestämde att min kropp behövde få röra på sig lite.Om inte annat så för hänsyn till min omgivning :) hahaha.Nåja att bege sig ut var ju bara glömma. Temperaturen vandrade mot -10 och krävs dubbla öronproppar för att jag ska slippa höra mina luftrör väsa..hahaha så nope...Blev då löpbandet...ännu ett pass..

Ibland kan jag dock tycka att det kan vara rätt så ok att springa på löpbandet. Du får bra tidsangivelser och du kan laborera med tempot.MEN "måste" du springa långsamt så lovar jag er att det är öken!!! inte nog med att jag är sk kilometer faschist till skillnad från tidsfaschist och plågas kraftigt om jag inte uppnår visst antal km...Men variationen på ett löpband kl 11 på fm med tv apparater som visar TV shop..huuu som sagt den är inte hög..Nåja fick mata på tills jag uppnått de minuter jag skulle springa och blundade så att jag slapp se antal km jag avverkat. Eller snarare avsaknaden av kilometrar..nåja..Pös iväg från gymmet lagom för att slippa PRO som drösade in genom dörrarna som om d ägde stället....

Eftermiddagen spenderades på söder med möte, som gick bra :) tack vem fan nu jag ska tacka, mig själv antagligen. Men tack ändå för att saker faktiskt börjar ordna upp sig och jag kan fokusera på viktiga saker istället för att ödsla energi på massa strunt!! Efter det så snabbade jag mig hem för att som sagt hinna röja i lyan innan darling C anlände.. Kvällen spenderades i att knapra på sushi samt att det blev mkt surrande :) som det sig ska då..'

i morgon är det åter dax att bege sig till gymmet..Tänkte att jag ska försöka matcha mig med karl alfred till våren och går sådär trots att jag varit duktig i att äta min spenat..Så lösningen till detta vart att hugga tag i PT Johanna å be henne komma med finfina förslag hur jag ska få sexig rumpa, platt mage och förföriska överarmar..ehmm..eller nåt:/ helst utan att behöva förflytta sig från sofflocket då, men antar att hon är av annan åsikt!!
sweet dreams!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss