tigerbalsam och kompressionstights

I know...när jag loggar in så står det:senaste inlägg 3 v och 1 dag sedan..Bamm, bara rakt sådär i ansiktet. Nåja...bara att glömma och gå vidare. Bot och bättring.

Sist jag skrev hade jag mycket funderingar kring min löpning och var väl inte helt positiv och på glatt humör..Några veckor har hunnit gå och träningen har väl inte riktigt blivit som jag önskat..menmen. Inget att göra åt- jag kan ju knappast "träna tillbaka" 6 pass innan 11 september så bara göra det bästa av det..

Förra veckan var riktigt bra ur träningssynpunkt. Fick in 3 löppass. 1 medeldistans, ett kvalitetspass i form av  löpning 5 km med inslag av fartlek samt 1 långdistanspass på 14,6 km :). Denna vecka har också börjat bra. Blev 1 pass på 5 km där jag hade 2 km uppvärmning. Sen blev det intervaller i form a 45 sek springa tills man är blå i ansiktet och 90 sekunder aktiv vila- som egentligen är lögn för lagom tills man flåsat färdigt och åter igen fått tillbaka en normal ansiktsfärg- ja då ska man springa sig blå igen..De som vet kallar det nog intervaller i tröskelfart..menmen...jag vill nog kalla det springa sig blå intervaller:) Efter det så blev det 1 km lugn jogg för att återhämta sig..

Var precis på väg ut genom gymmet då M messade och sa att hon var på g in till stan om en timme..Gjorde då kovändning och bestämde att köra 30 min bålstyrka och sedan duscha för att vara fräsh som en nyponros och vara klar för middag ute i solen:) Man får ta tillvara de dagar som är kvar på sommaren:) Vi var inte de enda som slogs om platserna i solen kan jag lova...

Efter den underbara middagen i solen- som för övrigt gör att jag luktar som en vandrande vitlök- var det nattjobb som väntade. 1:a natten av 4...Sä här är jag nu och passar på att skriva då det är lugnt...

I morgon är det vilodag- välbehövligt efter 32 km i benen förra veckan och ett mkt bra kvalitetspass idag..Men på onsdag är det slut på vilan och resten av veckan kommer spenderas med mina polare tigerbalsam och kompressionstights...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss