planering...

Jag måste erkänna- jag är en sån som gillar- eller rättare sagt älskar att planera...Något som jag nu med ljus och lykta gör..Vad?? Jo jag planerar min höst, eller snarare löparhöst.. Har suttit och kikar på marathon.se samt läst massa bloggar om löpning. För som sagt, i löparträsket är jag nyare än nyast...newbie so to speak:). Har bestämt att efter halvmaran ta en vecka helt fri från löpning-dock inte en ligga på sofflocket vecka utan veckan ska spenderas till alternativ träning. Jag ska testa lite nya pass på sats..bla zumba och piloxing- samt att jag ska ta långa och många höstpromenader:) Sen tänkte jag ställa upp i topploppet i oktober. Hur jag ska lägga upp min träning efter det är jag inte helt hundra på ännu, men det ger sig...Först ska jag klara mig igemon 2,1 mil...det andra tar vi sen...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss