hemlängtan

Sedan 19 juni har jag vart på resande fot..Endast varit hemma i min kära lya och underbara stad 18 dagar sedan dess. Nu sitter jag på ännu en nattvakt. 2 nätter kvar efter denna...bara 2 nätter...Sommaren har spenderats mestadels jobbande. Både hemma och i norge och antar att det är det som gör att jag kanske inte har lika stort tålamod och ork som annars. totalt ledig 13 dagar om man slår ihop det...:(
Hade jag inte jobbat idag så hade jag gått och hyrt en film och suttit och bölat till den. Jag som annars är totalt oblödig och inte förstår de som gråter tex till oprah eller extreme home makeover.

Hade det inte vart för M & T som förgyllt min vardag här uppe vid norra ishavet samt en underbar avdelning med goa kollegor så vette tusan om jag fixat det..menmen..som sagt snart får jag komma hem..

Tyvärr blir det inte semester då jag kommer hem utan skolan drar igång på måndag med praktik 10 v och därefter exarbete. Sen är jag klar ane ssk!! lovely..Däremellan hade jag tänkt hinna en tur till paris samt en fjälltur.en tur till umeå bör göras samt att jag skulle önska att jag hann en tur upp till luleå också.Ett halvmarathon skall springas och några smålopp därefter..Vad mer? ja jag ska ta igen all tid jag missat att umgås med mina kära vänner- mitt bränsle..För en sak är säker- denna höst lär bli tuff och då behöver jag all energi jag kan få :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss