sol & bootcamp...

Var & körde ett pass i gymmet idag. Fick peppning & tips om vart annat, ris & ros..Ibland hade jag lust att lappa till personen som verkade gå igång på att plåga mig. Dock insåg jag att det inte är så klokt att lappa till gymmets egna personal. Kan bli lite olustigt då. Nåja. Fick lite tips på övningar med fria vikter som verkligen utmanar en styrkemässingt, men även balansmässigt. När jag gick hem i höstsolen så kändes det helt underbart. Tänk om jag kommit över den där omtalade "tröskeln", kommit till den fas att träningen är skön & rolig (om än dock tuff)..Hoppas, dock så finns det då risk att man lallar runt i mellanmjölkens land och slutar utmana sig själv..nåja, tror dock tyvärr fortfarande att det bara var daxformen som var optimal. Hur som haver så lär jag nog få svar på det i morgon då jag ska träna något som så vackert heter Bootcamp..hmm ska jag vara glad över att jag är ovetande om vad det är för något???


eller vad säger ni om det här: "BOOTCAMP – det tuffaste och senaste inom träning och fitness"


Postat av: Therese

jesus! jag hejar på dig!! när jag själv inte har tränat på dryga månaden blir jag peppad av din träning =) you go girl!!! å glöm inte att berätta vad bootcamp verkligen va!!



kram älskling!

 2009-09-28     22:35:55
Postat av: helena

hmm, har googlat lite på det och blir lite nervös faktiskt..har sjukt m träningsvärk redan fr dagens pass. Precis under revbensbågen...gahh..och de muskler använder man ju bara typ..tja varje gång man andas..

 2009-09-28     22:43:44     http://lapponica.blogg.se/?tmp=131723
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss