Is going to be beautiful:)

eller nåt...definitionsfråga. Vadan nu detta? jo har inbokat ett pass på måndag med en alldeles egen PT (nåja delar väl han m sisådär 100 till menmen, låter inte lika bra) och till det facila priset av 0 kronor! Jepp ni läste rätt. Dock bara i 1 månad. Sedan måste jag börja pröjsa om jag vill ha kvar honom. Då till ett inte lika fördelaktigt pris (fast då kan man ju gå in och se till att man vinner en tävling igen & får bli plågad gratis i 1 månad till..) Så tror att jag denna månad ska träna så musklerna bränner, för att sådär lagom till månadsskiftet oktober/november falla ihop som en våt fläck..
Nä, nu ska jag ta ett pass med min busoboll å sen tillbaka till skolböckerna..

förresten, såg att det var länge sedan jag skrev om god mat, vin & fest med trevliga vänner..hmm, får inte bli helt insnöad i det här träningsträsket, så bokade genast middag med kusin A i morgon som kommer till huvudstaden. Lunch m en gammal arbetskollega på fredag och så toppar jag det med föödelsedagsfest på lördag (den bokade jag dock inte in utan kom en så fin inbjudan) Får ju inte glömma hur en god biff med beasås samt ett glas rött smakar...ngn måtta får det ju vara med denna träning!

Postat av: Maria

sv: det gör jag säkert framöver :) du kan ju kika in hos mig om du känner för det.

 2009-09-23     17:15:40     http://tkeitorleaveitnow.blogg.se/
Postat av: helena

:)

 2009-09-23     18:57:34     http://lapponica.blogg.se/?tmp=131723
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss