hoyah!

idag var jag på ett pass som nästan kändes som hellweek..Inte för att jag vet hur det känns, men kan tänka mig att det känns så här. De övningar som var fokuserade på ben, rygg samt axlar gick väl skapligt..armövningarna gick väl ok, kan inte säga att det gick dåligt. Men sämre än benen..Fixade dock göra nästan alla repitritioner på övningarna..förrutom på denna...som jag fixade kanske 1/4 del av repetitionerna, vilket jag är djäkligt stolt över..för det var övningen from hell!!

Nä nu ska jag äta välförtjänta chips...Imorgon ingen träning..pheew...




Postat av: Therese

är så roligt när du skriver många inlägg! love it! =)

 2009-09-29     22:04:58
Postat av: helena

haha..får se hur länge det håller..

 2009-09-29     22:43:07     http://lapponica.blogg.se/?tmp=131723
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss