heffaklumpen uppdaterar

Idag har jag 1: ätit spenat,var dock inte planerat men de små bladen såg så ledsna ut i kylskåpet. Dock kan jag ju inte säga att d blev mindre ledsna av att hamna i en ugn a 225 grader ..menmen man kan faktiskt inte få allt här i världen.

2: jag har tränat ännu mer..men vad gällde bänkpress försöket så blev d inte av. Kände mig sådär lagomt mör efter 1 timme skivstång..menmen. Det kommer, då ni minst anar det. Efter det så begav jag mig på en underbar promenad i solen. Man måste ju passa på innan höstrusket kommer och ballerinaskorna får bytas mot wellingtons, dock rosa, men ändå.

Vad har jag mer hittat på idag..nja snarare kommit underfund med att folk som säger att träning ger en inre ro..f**k them..jag har aldrig varit så rastlös som nu. Alla endorfiner bara löper amok och jag är värre än ett premenstruellt monster... nåja nog filosoferat för idag.Resten av filosoferandet överlåter jag till weber & kant. Själv lägger jag mig under täcket och läser lite leif GW persson..


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss