heffaklumpen goes karl alfred!

jepp, i morrn är d dax igen.För vad undrar ni kanske? varför denna eufori(eller försök till övertygelse för sig själv är också ett ord som kan användas). Jo i morgon är det dax för ännu ett skivstångspass på gymmet. det tredje för vecka. Duktigt tänker ni nu (eller jag som kåtsas att ni gör det)..men kan meddela att jag tyvärr är som många andra och går ut hårt för att lagom till alla glöggpartyn börja lessna och stirrar skuldmedvetet på gymkortet. MEN  denna gång,like many times before.., så ska det inte bli så, yeah right.., . Tänkte tom lyxa till det och testa och se vad jag tar i bänkpress..hade varit kul att veta, varför? tja om heffaklumpen ska bli karl alfred så måste jag 1: äta massa spenat & 2: träna massvis med bänkpress..Sen kommer jag bli ab.fab!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss