carolina gynning goes martha..

..Är en intressant människa.Vet inte om jag tycker hon är helt iq befriad eller extremt smart..Av det jag sett av henne, som sagt kan ju bara orda om den mediala bilden som ges, så verkar hon vara en mkt komplex person. Lite av en kvinnlig thorsten flink..Hennes målningar hon gör är sjukt snygga och ibland så dyker d upp kloka citat från henne, men det som poppar ut ur hennes mun ibland..eller som oftast, tja..inte är det vackert att höra på. Inte blir det bättre av att hon i dagens cook along så käckt berättade att hon aldrig lagat mat..Tyckte iof att det gick över förväntan isf. Om det nu var så att hon aldrig lagat mat. Däremot om det var i syfte att spä på den mediala bilden av henne själv (som hon dock så ivrigt försöker kämpa emot, ännu ett mediaknep?) så dissar jag det direkt. Då är det bara tragisk att media ännu skördat ett offer i syfte att mha public service ge sig in i könskampen..Hur det är lär iaf jag inte få veta och därför är min åsikt enbart grundat på den mediala bild som ges..och som vi vet så är inte den mediala objektiviteten något som det idag är av intresse att sträva efter..
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss