alfahanne eller inte ?

hmm..detta är synnerligen intressant. och med det så menar jag det manliga släktet. Var på en tillställning idag då jag placerades brevid en ypperlig alfahanne med utseendet på rätta sidan..han gjorde goda försök till att få bevisa sin manlighet, även om han hade tjej ...kärlekskrank som jag är så föll jag ju för hans verbala uppmärksamhet han gav mig och han hade kunnat sälja sand till araberna & jag hade tyckt det var helt ok..Nåja även de bästa stunderna har sitt slut & han avvek från tillställningen. Efter ett tag så gav vi tjejer också upp. Väl hemma så avverkade jag ett telefonsamtal från en karl så långt infrån alfahanne man kan komma..men det gjorde inget..för det var precis det jag ville ha, just här, just nu. Tänk vad några ord kan betyda mkt..även om det inte kommer från alfahannen personifierad....
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss