veckans upplägg..

förra veckan latades det lite med träningen. gick hårt ut måndag-onsdag för att sedan hitta alla möjliga orsaker till att inte träna. Idag tog jag dock mig i kragen och har nyss kommit hem från ett afrodans pass. Inte kanske det jobbigaste jag varit med om men mina leder fick sig en behövlig uppmjukning. Resten av veckan vad gället träning så hoppas jag kunna träna det jag planerat. Med skola 50% & en vecka med 62 timmars arbete framför mig så kan det bli lite lurigt, men ska försöka..

Måndag: Afrodans
Tisdag: Vila, promenad till & från jobbet
Onsdag: Skivstångspass
Torsdag: Löpning
Fredag: Vila
Lördag: Vila evt yoga
Söndag Skivstångspass..

Dagens pass är som sagt avverkat & hoppas att denna träningsplanering håller..
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss