Myteri..

..precis det kommer jag att göra. Jag gör myteri mot min egen kropp.. Är less på att vara sjuk nu. har varit krasslig i nästan 10 dgr nu och äntligen börjar det lätta.Så har faktiskt bokat in ett skivstångspass i morgon. Skulle egentligen gått idag men insåg att det nog var oklokt..Huhu..fasar faktiskt för passet..kommer ju att ha tappat allt. Ändå skönt att det inte är ett utpräglat konditionspass utan att d är fokus mer på styrka..för om jag tappat styrka så är nog det inget mot vad jag tappat i kondition..huuu..well well..tänkte hinna ett till träningspass i veckan, och är ju inte så många dagar kvar så det får väl bli söndag..tyvärr är det passet kl 11:30 & jag ska dagen innan på trevligheter så..vi fåla se vad som händer med träningspasset..får väl ta en tur på löpbandet om inte annat.





                                            

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss