hjärnspikar! bomber & granater!

Tränade då idag efter hela 9 dagars vila pga en envis förkylning som inte ville försvinna utan parasiterat min kropp. Egentligen är jag väl inte helt kry & fri från snor i hjärna å näsa, men ingen feber & inget halsont och en tristess som inte är utav dess like... Så av den anledningen så bestämde jag mig för att det var dags att sätta sig upp i sadeln igen..skulle bara först en sväng på stan..Står i provrummet & velar, köpa, inte köpa..kikar snabbt på klockan och får hålla mig för att inte svära. 5!! och när började träningspasset då undrar ni?? kl 16:30. f-n, f-n och järnspikar!! Nåja inget att göra, lommade hem med nya träningskläder som argt stirrade på mig.. En löptur tror jag är lite väl magstarkt att starta med efter ofrivilliga uppehållet, så det blev att köra ett 30 min träningsprogram bestående av styrka för överkroppen samt balansövning mha bosubollen. Körde både med fria viktplattor & skivstång. Dock har jag ett problem. Hittar inte mitt hopprep så blev dåligt med uppvärmning..och det känner jag att mina muskler inte tycker om..ngn som har tips på uppvärmning vid styrkeövningar hemma..vill dock tillägga att min lägenhet är 1/10 av anna ankas garderob så..I morgon tänkte jag ta en powerwalk innan det bär iväg på chokladfestival!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss