harrison ford..

Ja tro det eller ej, den mannen sitter på många hemligheter. Har de senaste dagarna stött på honom både i min kursbok under rubriken research missconduct ( då iof var det i skepnad av Dr Kimble..menmen) Samt på hemmaplanen då jag fått förklarat för mig vad harrison ford kyss är..Dvs riktigt dålig filmkyss, eller kyss öht..så nu vet ni det. Dessutom så brukar min mor bedyra att min far är hennes harrison ford..Hoppas bara hon inte får harrison ford kyssar för då tycker jag synd om mams..

Ja summa summarum. Harrison ford har lärt oss en del om livet & inspirerat oss till mycket. Även om jag inte vet om han vill se sitt namn som något jämförbart med fusk i forskning och dåliga kyssar, menmen, man får inte vara kinkig. All kritik är bra kritik..eller nåt..
Postat av: A

fel att blogga lite oftare??? ;) du får då skriva när du kommer hem iaf lite ;D kram

 2009-11-24     15:31:15
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss