frukost..

morgonens frukost bestod i underbart surdegsbröd med ost på, balanserade även upp med wasa havreknäcke en skiva..Samma pålägg. Till det så blev det min nya favorit. Carlshamns soygurt blåbär. För att få i lite extra fibrer så hade jag i hemmagjord musli & pumpakärnor..mm allt avnjöts med lite kaffe. Med den frukosten står man sig ett par timmar. Blir nog en fruktsmoothie innan träningen å efterråt blir det rester från igår. lax med ugnsstekta grönsaker..Jahapp, det var min matdag det..hur ser en typisk matdag ut hos dig??
Postat av: Therese

Lät mycket mumsigt allt det där!



Min matdag:

Smoothie och en kopp té till frukost ( innehållande naturell yoghurt, blåbär, havregryn, banan och krossade linfrön)



Mandarin efter jogginturen och lite proviva.



Mexicansk bönsoppa med nybakat bröd, sallad, kaffe och liten kaka (småkaka) till lunch.



Oskars ugnsrostade rotsaker, lamm och kantarellsås till matlådemiddag på jobbet! =)



sen några osötade fiberskorpor med ost och en kopp té efter jobbet.

 2009-10-13     22:53:14
Postat av: helena

lät inte så tokigt din matdag heller..Idag har det blivit lite haltande med maten..1 banan & 2 clementiner & kaffe till frukost, lite klent..i know..sen lunch som bestod i räksallad gjord på babyspenat, ruccola sugarsnaps, tomat, gurka, paprika..givetvis räkor å så lite avocado..mmm..middagen blir nog fil med musli & clementiner..

 2009-10-14     16:53:14     http://lapponica.blogg.se/?tmp=131723
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss