Förkylt var det här..

skrev ju att jag för några dagar sedan var bästa kompis med berocca för att jag kände mig krasslig. Då jag inte brukar vara förkyld så ofta (flunsan sisådär vartannat år annars nada) så trodde jag inte att det skulle bli ngt mer. Hahahaha..på min första träningsfria dag för veckan ( i lördags ) så kom det som ett brev på posten..atjooo!! och där är jag än. Den envisa snuvan vägrar ge sig & jag kan nog klassa detta som en utav de segaste förkylningar jag haft..Nåja..börjar ge med sig efter diverse hot från värden..:) Så på torsdag hade jag tänkt köra ett pump pass..Får nog ha badringar som vikter för jag känner mig som om jag tappat allt jag byggt upp, även om jag vet att det inte är så..menmen..bara att ta nya tag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss