mat...

insåg precis att man kanske ska få sig något i magen innan man åker och gör ett definitivt sista pass i kolgruvan (trodde det var förra lördagen men min chef håller inte med...). Trött efter gårdagens tjejkväll så insåg jag att någon martha stewart är jag inte idag..såå blir alltså skräpmat..lite cola, burgare och lite strips..sen är magen go å glad men knappast min bikini..Nåväl..tar det problemet på måndag..

För övrigt så regnar det i huvudstaden..och det har det gjort den senaste veckan..visst bra för potatisen men någon djäkla måtta med gullandet för dessa knölar får det ju vara..

                                                              
Postat av: Maria

hoppas du får ok i kolgruvan iaf... KRAM

 2009-06-13     20:10:47
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss