denna röra...

Jag hatar verkligen att packa..Jo vet att hata är ett starkt ord, men det finns inget jag tycker såå illa om som att packa..Oftast har jag med mig för mycket då jag är rädd att glömma något, men kan iof medge att yllesockor och mössa knappast lär behövas till midsommar. Fast å andra sidan. Vädret har ju inte varit det bästa så kanske ska packa ner dem igen..hmm..Sen nästa dilemma..Min harakiri spikmatta får inte plats i väskan & jag antar att den INTE går som handbaggage:) Kan ju iof testa, men jag är mycket tveksam..Hur ska jag klara mig utan den i över en vecka??? Det kommer att sluta med att jag i ren rastlöshet lappar till något stackars barn för att den levde om på affären..huhu...ne måste be kusinen gå och köpa en tror jag...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss