choklad- kvinnans bästa vän..

sitter på jobbet, eller näe, faktiskt föredetta jobbet from idag. Skumt..Lovade nattugglorna att komma med lite chokladfudge tårta då de två stora tårtorna jag hade med mig till dagpersonalen gick åt på två röda..Så nu sitter jag här och väntar på att de ska ge patienterna små blå piller och rycka bort ringsignalen så de inte kan ringa på en timme eller två..ne skämt åsido, men så fort patienterna fått lite piller så ska vi fika..Sen ska jag hem och sova för i morgon har jag en lååång lista med vad jag ska göra. Förhoppningsvis blir det även en lunch med darling C ...får se om hon hinner med det. På onsdag sen så bär det av norröver..på gott och ont. Vill vara kvar här med alla underbara fina människor,,men vill träffa alla underbara fina människor norröver också.Länge sedan sist. Förhoppningsvis så får jag träffa en alldeles nykläckt bebbe oxkså..Beror på om skrutten behagar komma ut innan jag är åter i 08-träsket...Hm kanske ska föreslå att skruttens mor å far får idka lite samröre..eller hur man nu säger det..Ha lite sex helt enkelt. Det brukar ju hjälpa säger de som vet...Nee nu ska jag och äta lite chokladfudgetårta..och surra lite med mina fd. arbetskollegor...
Postat av: Anonym

Vi har försökt, jag lovar....men den trivs alldeles för bra.../S

 2009-06-16     13:47:33
Postat av: M

Sorry att det tog tid - men patienterna kände på sig att du fanns där och vägrade släppa taget om ringsignalerna. Nästa gång tar jag med mig gummiklubban direkt!!

 2009-06-30     10:20:45
Postat av: M

tårtan var verkligen delikat förresten TACK

 2009-06-30     10:21:33
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss