back to where it all started..

Nu är jag uppe i norr..och med spikmattan brevid mig..Och nej, jag behövde inte stämjärn för att få plats med den..Jag hade felkalkylerat hur mycket jag packat med mig och hade kunnat packa lika mycket till. Nåja..bättre det än att måsta sitta på resväskan :)
Här i norr är det som det kan vara i norr..Kallt..brr..ett plus är dock att himlen är molnfri. Väger liksom upp snön på fjälltopparna i juni..:) Ne nu ska jag inte gnälla, är inte så mycket varmare i huvudstaden och huvudstaden har inte midnattssol.. Insåg inte förrän nu hur mycket jag saknat den, nu återstår bara ett problem, hur f-n ska jag kunna sova då det är ljust inne i sovrummet trots att jag har persiennerna nere?? Förr så hade jag inga som helst problem med det men dessto längre jag bott i huvudstaden, ja dessto svårare är det att förhålla sig till detta ständiga ljus.

Förrutom att fundera över hur jag ska fixa att sova så har jag även "shoppat" i mamsens smyckesskrin. Blev massor med fynd. Bra då man får lön först i juli och inte direkt kan ha spenderbyxorna på. Fast, ska erkänna. Jag ska och shoppa lite i morgon. Men bara lite.Måste ju komplettera min midsommar outfit med ett par tights (utifall det blir kallt, vilket kan vara mycket troligt), sedan ska jag shoppa ett hårband och en kofta. Sen tror jag min utspökning är komplett..!! nehepp..ska man kanske försöka sova då..eller kanske lyssna på musik..eller..tja..inte sjutton vet jag..

Postat av: alexandra

Uppdatera kanske? ;) kram på dig!

 2009-07-07     19:14:45     http://svanhem.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss