åter från kolgruvan..

Nu har jag jobbat sista dagen/natten i kolgruvan..var en bra natt, patienterna fick träffa gummiklubban samt små blåa piller så de sov gott hela natten:) Däremot kändes det som om jag fått i mig något av alla dessa läkemedel som jag gav till patienterna för jag har aldrig varit så trött på jobbet.. Nåja..natten avklarades och jag fick åka hem och sova ..finally..Nyss uppstigen och konstaterar krasst att..jepp. det regnar fortfaranade, nej det är inte över 10 grader och ja..det ÄR mitten av juni...hmm vad blev fel???? Fast midsommar med 25 grader och sol..det är ju inte riktigt riktig svensk sommar så antar att det inte går att bryta från normen för mycket...Så i år igen så blir det små grodorna iförd helly hansens underställ..sexy!

                                                                                                                                                                                                                                                   hmmm...??                                                                                                                                                  
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss