minne som en guldfisk..

jepp..tyvärr sant. Jag har snart 3 olika listor (eller hade, för en har jag tappat bort) där jag skrivit/skriver upp vad jag ska göra, vad jag ska packa..ja..det mesta präntas ner där..just ja..nu kom jag på..toalettpapper skulle skrivas ner på listan..ja ni ser.Det är ett under om jag kommer ihåg mig själv just nu..


Postat av: KiropraktorKompaniet

God fortsättning!

Jag skriver till dig för du var med i en tävling på "sparkibaken".

Du vann inte tävlingen men vi vill påminna om att vi har julkampanj vilket innebär ett fritt nybesök hos oss fram till den 20-e knut.

Välkommen!

-----------------------------------

Kiropraktor Kompaniet

Birger Jarlsgatan 34

114 29 Stockholm



Bokning 08 611 61 61

 2009-12-28     13:56:22
Postat av: sandra

halloj, du e rätt dålig på att uppdatera.. men iaf, så har du en award på min blogg.. :)

 2010-02-01     18:10:51     http://www.thinkinpink.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss