summering

jahapp. Då har jag bara två pass kvar innan jag åker åter till fastlandet. Har det varit bra? absolut! har det varit tufft? Mer än ni kan ana. Inte för att arbetet varit tungt och att jag inte trivts. Har lärt mig enormt mycket. Däremot har det varit jobbigt att vara ifrån nära och kära. Dock har jag träffat underbara människor som jag med största sannorlikhet kommer hålla kontakten med. Men men, just nu så hägrar sushi med C och kan inte tänka på annat..eller..tja nästa iaf..men sushin å en låång pratstund med C hägrar och det är det som får mig att funka just nu..Visst sömn kanske skulle vara en god idé, men ähh..sova kan man göra sen. Finns alldeles för mycket trevligt som man måste hinna med, så.. Bland annat så skulle inte lite shopping sitta fel. Fast nu när jag ÄNTLIGEN har pengar, ja då f-n är man snål...Tror d kallas lagen om all djävlighet eller något.Nåja. Nu ska jag knoppa.Natten!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss