sleepless in visby..

gahh..då var vi här igen..Dessa kvällar,  efter att man jobbar eftermiddag, som man inte kan sova. Ska upp om sisädär 3 timmar och vill verkligen, behöver verkligen sova..gahh! å dessto mer jag tänker på att sova, ja dessto svårare blir det. Nåväl. Har bara 4 pass kvar innan jag åker åter till fastlandet.Sen ska jag bara slappa. Jo förvisso lite skola däremellan :) men behöver inte kliva upp kl kvart över fem i alla fall. Räcker med kvart över sex. sovmorgon :) Ne ska kanske försöka sova. Då blir det snabbare morgon & kl 3 på eftermiddagen då jag får gå hem och lägga mig i solen. För ja, solen ska skina i morgon, det har jag bestämt. Och när jag bestämmer något så blir det så :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss