saknad av motivation

sedan jag kommit hem från ön så har jag sovit, sovit..och sovit lite till. Motivationen har inte varit på topp & bloggandet har blivit därefter. Därför kommer jag med en egenhändigt snodd lista från kusinen..

VEM.
Vem är i rummet med dig? - dammråttotna
Vem fick du sms av senast? Therese
Vem pratade du senast i telefon med? Christine
Vems hus var du senast i? Mitt eget
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Christine
Vem önskar du att du var med nu? alla mina darlingar
Var är din telefon? precis brevid mig på laddning
Var sover du? i min säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? budgetshopping på lindex
Var åkte du senast bil? till flygplatsen igår
Var i ditt rum är du? i hallen

VAD.
Vad drack du senast? rödvin
Vad är det för färg på dina byxor? hehe har inga på mig..
Vad är den närmaste saken som är blå? häftapparaten
Vad är din favoritfärg? rött är aldrig fel
Vad är din favorithemsida? hmm..kan inte svara..finns för många

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter? ehmm. ja..? vem har inte?
Hånglat på en bio? kan hända
Kört över hastighetsgränsen? ehm..ja
Målat om ditt rum? jo, vardagsrummet fick sig en omgång
Sovit i en säng med någon av samma kön? - jadå
Sett någon dö? - jo. nackdelen med ens yrke..
Varit på ett plan? - ne på flera
Sovit till tre? - jodå säkert längre

Älskar eller saknar någon just nu? - BÅDA! och många av båda
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss