prisa vare lönen!

Idag kom äntligen lönen. Efter att sedan i februari hankat mig fram på rätt så knapert med monedas så kom äntligen en riktig lön. Så som jag längtat. Genast drog jag iväg på stan för lite kvalitetsshopping, MEN. Då blev jag snål. Hu vad jag tyckte allt var dyrt :) Nåväl, blev lite shopping i alla fall. Mams ville ha chanel No 5´s talk som tydligen inte går att få tag någonstans, förrutom här. Sen lyxade jag med en liten parfym. Gucci´s Flora. Hann bli två par skor åxå..haha surprise, men de båda tillsammans kostade bara 331 kr. Sen blev det en liten svart från H&M. Även den till ett bra pris av 150 kr..Ni ser jag KAN faktiskt budgetshoppa! och yes. Detta var det mest onödiga inlägget ever..menmen...   
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss